Busra5c26 Yurtdışında olanlar sizce hangi bebek arabası . Veya hangisinden memnun kaldınız. Eger bu markalar Türkiye’de varsa sizlerde görüşünüzü yazabilirsiniz . Teşekkürler
Birgocmenkustuo Busra5c26 kinderkraft vardi bizim bebek arabamiz. Ama havalimaninda kırdılar tekerlegi ve yedek parça da ne yazik ki bulamadık bu nedenle de araba değiştirmek zorunda kaldık. Tavsiye ederim kinderkraft i.
Gmznr2909 Busra5c26 ben hauck kullanıyorum memnunum özellikle alt kısmı çok geniş spontan alışveriş yapıyorsan ya sa çok eşya ile çıkıyorsun ideal