Benim oğlumdada var aynısı vücudunda yüzünde kremle hafifliyo ama komple gitmiyor gittiğim doktorlar atopik dermatit dedi kortizon içeren bi merhem verdi onu kullandım 3 gün şimdi sürekli nemlendiriyorum ama care yok gene çıkıyor ancak hafifletebiliyorum