Busefee Oğlum 8.5 aylık 1 haftadır yüzüstü uyuyor sabaha kadar ben sırtüstü yatırıyorum o hemen yüzüstü dönüyor. 1 yaşa kadar tehlikeli diye okudum bu gece iyice tedirgin oldum uyuyamadım kontrol etmekten. Siz nasıl yatırıyorsunuz bebeklerinizi?
Kizannesi47_ Busefee doğduktan 1 hafta sonra hep yüz üstü yattı şuna 3 aylık sırt üstü asla uyumuyor uyanıyo. Bizde bi sıkıntı yok yani nasıl rahatsa o şekilde bırak bence
mamanveutdormir Busefee dönmeye başladıktan sonra yatağında battaniye oyuncak bişey olmadan yüz üstü uyumasında sorun olmadığını söylemişti doktorumuz. yaklaşık 5 aylıktan bu yana yüzüstü uyur kızım çok şükür bişey yaşamadık. ama dediğim gibi boğulmasına neden olacak şeyleri kaldırmalısın yatağı boş olmalı