sarikusveannesi bende aralikda başvurdum iki ay süreç devm ediyor yazıyordu 144 aradım başvurum görünmediğini söyledi sonra sosyal yardımı aradım dosya guncellemem gerektigini söyledi guncelledim bı kaç gün bekledim tekrar aradım yine başvurum gözükmüyor gittim sosyal yardıma tekrar dilek e vercem dedim kaydimi yaptı önceki başvurum geçerliydi kabul edilmiş elektirik yardimida vermişler çok şükür ki uzun süre süreç devm ediyor yazıyorsa benm gbi 144 arayıp sorsun elektirik yardımı yatmış parada yatar heralde bı kaç gune