birhesap bnm dikişlerim çoktu ve 2 aylık 16 günlük oldu bebegim geçen hafta dikişkerimi aldırdım kendini yorma agır kaldırma ve kesinlikle pansuman yap batikon kullan ben kullanmadım kabız oldum dikişlerim acıldı tekrar dikildi sonra batikon kullandım iyileşti ve her idrar yaptıktan sonra saf su ile temizledim kuruladım batikon sürdüm iç çamasırı sık sık değiştir ani hareketlerden kaçın çok geçmiş olsun