TalentedMom benimkide öyleydi 3 yaşına girdiği gün tuvalet eğitimine başladım en çok pijamaskelileri seviyordu hemen sipariş ettim onları tuvalete koydum her çişin geldiğinde orda oynarsın dedim o şekilde söylüyordu onları bir kovaya doldurmuştum içine de biraz su koymuştuk geceleri de yapmıyordu sonra bir ara çok sık gece yapmaya başladı ama ardı arkası kesilmiyordu çok sinirleniyordum fln bünye ona da alışınca olsun oğlum bişey olmaz küçükken bende yapardım demeye başladım halbuki öyle birşey yok ben öyle demeye başladıkça oğlumun gece ıslatmaları azalmaya başladı sonra ayda 1 e fln düştü hatta yapsa da utanmaya başladı