Okuyanbiranne şimdi herkes oioi önerecek bende dahil😀 içeriği temiz hoşta, tabağa hiçte gerek olmadığını sonradan anladım 🤷🏼♀️çeşit çeşit tabaklar aldım en iyilerinden ama şu An hangisi denk gelirse onu kullanıyorum kendi Porselen ve cam kaselerimide kullanıyorum. Oioi güzel hoş hatta içinde çatalla Ezme de yaptım, makineye de attım bişi olmadı, vakumlu olması bişeye yaramıyor çnkü her türlü çekip atıyor. Birkaç markanın daha vakumlu tabağı vardı onlarıda attı. Ki zaten mama sandalyesine mama tabağını koyamıyorum kendi oyuncakları oluyor 🤷🏼♀️ ama kaşıkta bir yaşına kadar oioi kullandım o süperdi. Sonradan ufak geldiği için bıraktım