Selda_Kuzey doktor hiçbir şey görmediyse endişe etmeyin.
Zamanla düzeliyor . Bize de taaa 6 aylıkken demişti içe doğru ayakları diye . Kiloluydu o zaman bide.
1 yaşında yine götürdüm ortopediye , hiçbir şey görmedi ters giden.
3 yaşında şuan Yok öyle bir şey , gayet düzgün ayakları içe basmıyor da