Merveda1 atak haftalarını hiç takip etmedim. 3 çocuğum var biri 18 yaşında biri 13 yaşında biri de 14 aylık. Hiç atak vs zorluğu yaşamadım. Takip etmediğinizde ya da sorgulamadığınızda stre olmuyorsunuz. Bu da sakince çocuğa yaklaşmanızı sağlıyor. Huzursuz çocuk bile sakin yaklaşınca sakinleşiyor. İllaki hastalığı dişi vs düzenlerinin bozulduğu olacak. Bu durumların her biri geçici. Bence korkmayın ve ana odaklanın. Sağlıkla büyüsün inşallah.