İlk olarak bagirmalar konuşma için ekranı kesmek lazım maalesef onun olumsuz etkileri geçene kadar en azından. İkincisi sürekli siz yapma etme modunda olduğunuz sürece yapmaya devam edecek . Pedagog arkadaşım artık üç yaşından sonra yaptığı davranışların bedeli olduğunu anlayacagini ve sınırlar çizmenin gerektiğini söyledi bana . Siz sadece yapma diyorsunuz herhangi bir yaptırım yok yapma demeninde bir anlamı yok yani öyle düşünün :)
Son olarak genelde evde olmak için bayağı büyük , artık sıkılıyordur evde yapacak şeyler çok kısıtlı şuan onun için tam oyun oynama, oyun kurma , yaşıtları ile sosyalleşme zamanı .