Srfkce Mrb arkadaşlar , bundan 2 ay önce sünnet oldu oğlum. Bugün sabaha kadar bişey yoktu sabah bezini açtığımda pipisinin şiştiğini farkettim doktoru aradım ve penis başı iltihabı olmuş dedi. Bi krem ismi verdi hemen aldım. Bunu yaşayıp ekstra bişey yapan var mı?