merhaba güzel anneler, kızım 11. haftasına kadar ağır kolikti. gaz sancıları 11. haftada geçti tam 5. ayında da gaz damlasını bıraktım. probiyotik kullanıyoruz, yemeklerine kimyon katıyorum, masajlar yapıyorum ve gaz yapacak yiyecekler vermiyorum tüketmiyorum da. son 3 haftadır özellikle gece uykularında acayip sancılanır kıvranır oldu ağlayarak kendi uyandırıyor gaz sancısından. başına gelen var mı? gaz damlasına başlamalı mıyım? 1 hafta sonra kontrolümüz var ama kızım uyuyamıyor gazdan🥺