Arkadaşlar merhaba benim oğlum 3 buçuk aylık boyu kilosu emmesi gece uykusu gündüz uyku rutinleri herseyi gayet normal çok şükür ama sanki etrafımda ve burda gördüğüm duyduğum kadarıyla 3 aylık bebek gelişimi hakkında sanki benim oğlum biraz geride gibi hissediyorum mesela kafasını daha yeni yeni tutmaya başladı oyun galasına yatırdığım da oyuncakları sadece izliyor tutmaya calsmyor ben eline singirak veriyorum ama farkına bile varmıyor sadece elimi yaklaştıkça benim elimi kavrayıp ağzına götürüyor bide kendi elini emiyor yani herkes 3 aylık bebeginden bahsederken tutma kavrama yetkisinin geliştiğini söylüyor sizce ayına göre normalmi her bebek aynı olmaz evet ama ben endişeleniyorum geç kaldı diye