İyi geceler kızlar ya benim bebeğim 4 aylık şimdiye kadar emziriyordum ama arada sütüm azalıyor diye mama aldım ama bebeğim biberon almıyor bir türlü siz n’aptınız biberon markası bebedor onun başlığından dolayı mı almıyor yoksa mamayı mı sevmedi bilmiyorum ne yapmam gerekiyor mama markasında sma cevaplarsanız çok sevinirim