Eslem36 Merhabalar, salgından dolayı bende hastalandım grip oldum. 1 aylık bebeğim var bulaşır mı, hangi ilaçları kullanabilirim
2811uraz Eslem36 solunum yolu ile geçiyor emzirme ile geçmez mümkün olduğunca maske takın emzirirken. Bol ıhlamur kuşburnu tüketin geçmişler olsun
Ayso5 Eslem36 çok geçmiş olsun bende bebeğime dikkat edip kendimin hastalanmasi ve bebeğime bulaşması ile ilerleyen bir dongudeyim. Gerekirse antibiyotik iburamin için. ama mutlaka maske takın keske ayrı odalar da uyusaniz ama mümkün değil. Uyurken maske çıkarmamak mümkün değil ama bi nebze maske koruyacaktır