Selam anneler 2 gündür sabah uyandığında normale göre çapaklanma yaşıyoruz gün içinde kızarıklık vs onuj yanı sıra öksürük ve burun tıkanıklığı var doktora gittik geniz akıntısı göze vurmuş dedi( sürekli temizle burnunu temizliyorum ama çekerken herhangi bi sıvı gelmiyor boş gibi ) 2 tane damla yazmış biri allerset oral damla gece nöbetçi eczane vermedi bize bu ilacı 2 yaş altına önerilmiyor biz cesaret edemeyiz diye ama ama doktor bilinçli yazdı hatırlıyorum eczane kafamı karıştırdı acile götürmüştük bu durumu yaşayan var mı aranızda nasıl çözdünğz ne kullandınız