Yamaninannesiiiiii Kızlar bugün kırkım çıktı doğum yapalı 40 gün oldu.Karnım ağrıyor ve kahverengimsi pembemsi lekelenme var bu reglimidir bu kadar erken olan var mı?Kanamam çoktan bitmişti bu arada
Busra2326 Yamaninannesiiiiii bende normal dpgum yapmıştım 40 ım çıktı 5 gün sonra ¾ gün süren regl gibi dolu dolu kan geldi regl oldum sandım kesildi bir daha 8. Ayda regl oldum 😀
Peragunes Yamaninannesiiiiii ben de 2. Ay biriminde tıpkı söylediğiniz gibi 2 gün lekelenme benzeri oldum , 3. Ay da ise tamamen eski regl anımı yaşadım