Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır şüphelerim üzerine bugün Prof. Koray Karabekiroğluna gittik. Uzun bir inceleme ve soru cevaplardan sonra atipik otizm olabileceğini söyledi ve hazirana kadar çok iyi bir özel eğitimden geçmesi gerektiğini söyledi. Samsun’da özel eğitim merkezlerinde önerebileceğiniz bir yer var mı memnun kaldığınız ? Bu benim için çok önemli. Psikolojik olarak çok kötüyüm.