Gündüzleri ateşi hiç yok ama geceleri 4 gecedir ateşi var sadece gece ama hiç 39 görmedik en fazla 38 buçuk şuan 39 alnı 38 ama göğsü ensesi 39 zaten hasta öksürüyor 2 gün önce doktora götürdüm ciğerlerinde biraz hırıltı var dedi antibiyotik bide buhar verdi fakat buhar vermeme asla izin vermiyor korkuyorum Allah korusun ciğer enfeksiyonundanmı bu ateş yarın tekrar hastaneye gıdecem inşallah sadece diştendir azı dişler çok şişmiş çok kötü olmuş