Ainza Bizim doktorumuz 2 yaşına kadar evde sadece kendi anadilinizi konuşun dedi. Şuan 2 buçuk yaşında hala sadece Türkçe konuşuyoruz ki zaten bende Almanca bilmiyorum. 4 yaşında anaokuluna başlıcak, orda yavaş yavaş öğreniyor. Etrafında duya duya, kendi merak edip bu kelime ne demek vs. gibi sora sora öğrenecek. Ama tabii ki biz de destek olacağız. O zamana bende öğrenmiş olucam inşallah.