Kızlar merhaba göbeğimde buruşukluk kaldı kafama çok takıyorum 10 ay oldu doğum yapalı zamanla geçer diyorlar zamanla geçiyor mu başına gelen var mı bir de uzandığım zaman hala göbeğim böyle bıngıldak boş yani eski kiloma ulaştım fakat sertlik asla yok uzandığım zaman boş gibi 🥲😢😣