Hayalimdin1
DEHB li olan çocuk ve bireyler ömür boyu ilaç kullanmak zorunda, evet raporda önüne çıkıyor. Hatta takıp ettiğim DEHB psikolog var.
Yani böyle bir düşünce zaten baştan yanlış ve daha da ileriye taşımış. Eğitimin var ama otizm kadar ileri değil. Yanlış yönlendirmek isteme, ama ilaç onlar için hayatın en önemli şeyi.
Örneğin; Böyle bir çocuğun polis asker olmasını beklemek ne kadar doğru olabilir ki. Operasyon var ve bir anda kendi dürtüsü ile hareket ediyor.
Çok iyi bir paikolog ve psikiyatri ile ilerlemek doğru olacaktır.