Eylulebrar Arkadaşlar bebeğim nezle oldu sanırım ateş yok burnu tıkalı serum fizyolojik kullanıyoruz aspiratör ile çekiyoruz ortamı nemlendirmek için ketıl çalıştırıyorum ama başka çözüm yolu öneren olursa sevinirim
Ynctlgtmn Eylulebrar bnm oglumda gecen hafta oldu doktora gittim yapilcak bise yok gecer dedi ateşlenjrse calpol ver dedi okdr bi haftada gecti oglum 5 aylık bu arada
Papatyam1703 Eylulebrar soğanı ortadan ikiye kesin içine bir kaç tane karanfil koyun biraz rahatlatıyor bende bununla ilgili post açmıştım bir arkadaş ilaç ismi vermişti bakabilirsiniz
Ebrs Eylulebrar benimde oglum nezle oldu, öksürüyor burnu tıkalı. Serumfiyolojik kullaniyoruz, atesi yok ama yinede gevmek bilmedi 😔 onerilere açığım
Minky Eylulebrar gece yatırırken ayağının altına viks baby rab sür çorap giydir yatır geçiriyor nezlesini bide sıcak banyoda yıka örn önce sen yıkan sonra bebeğini yıka burnunun tıkanıklığı geçer 😊😊😊
Tugceksck Ebrs zaditen diye bi damla kullanıyoruz canım nezleye burun akıntısına iyi geliyor doktorunuza danışın isterseniz
Ebrs Tugceksck tesekkur ederim, not aldim ismini sorcam doktoruna canim. Bana önerebileceğin bisey var mi, bende ayni sekilde nezleyimde 😔
Nzl_hilal Off ya biz sırf bu yüzden uyumuyoz. 7 bucukta uyuyan çocuğum şuan ayakta burnu tıkalı serum bi halta yaramıyo soğanıda yaptım kaloriferin ğstüne bi bardak suda koydum yok . İlk gğnler iyi gibiydi yine aynı şuan
Tugceksck Ebrs ballı ıhlamur içebilirsin canım bende nezleyim günde iki üç kez ılık ılık içiyorum biraz iyi geliyor. Geçmiş olsun ☺️