Eleanora Hastaneden eve geldigimizden böyle bir gozu çapaklaniyor. Sutumle sildim olmadi. Doktor ilac yazdi kullandim 6 gun yine ayni tek gozu capaklaniyor. Bebegim 19 gunluk. Nasil gecire bilirim? Artik ilac kullanmak istemiyorum.
Gozdedgn Eleanora benim bebegimdede vardi damla kullandim gecti gecmiyorsa tekrar bi doktora gostrrin bence
Nezonezo Eleanora bebegın kafasını usutuyorsun canım dıkkat et sapka tak yatarken terlerse hemen sılmeye calıs basına dıkkat edrsen gecer
okuyor Eleanora serum fizyolojik ile siliyordum. Doktor göz yaşı kanalı masajı göstermişti onu yaptim düzenli. Geçti.
incitomm Eleanora bizimde öyleydi damla kullandık azaldı ama geçmedi hep sutumu damlattim sildim ve ve doktorumuz çay suyuyla sılin demişti çok şaşırmıştım sildim hatta +kaynarsuyu ilitip spancla içten dışa bı. Defa siliyordum toparlandi bı kaç güne
Eleanora Gozdedgn evet 6 gun bende damla kullandim. Azaldi gibi ama gecmedi tam. Sizde kac gun icinde gecti? Evet boyle devam ederse zaten gostericem doktora ama artik ilac yada damla kullanmak istemiyorum 🙁
Jaleoyku Gözyaşı kanal tıkanıklığı olabilir. Gözpınarına masaj yapıp(kanala dolan iltihabı çıkarmak için) , damla kullanmıştım. Oyle geçmişti. Sütle değil ılık bezle temizledim.