Hanımlar Merhabalar… Oğlum 4 aylık ve üç gündür çok huzursuz gaz problemimizde yok çok şükür ama uyku problemi ve huzursuzluk yaşıyoruz… Uyku düzeni tamamen gitti… Sürekli bi ağlama hali ve elde sallanmaya da alıştı çok yoruldum sanırım… 4.ayda bunları yaşayan var mı ve bu bir atak mı