AselZeynepli bizim kız da hep ittiriyodu. Hatta bu emziği de bikaç gün önce aldım, denedim bikaç kez almadı, bugün yine umutsuzca verdim, birden emmeye başladı. Gün boyu da verdim alıştı gibi, inşallah devamı gelir çünkü çok zorlanıyodum artık memede uyuyup kalktığı için 😴