Kurtulma diyorum çünkü yoruldum artık gerçekten emzirmek başlı başına zor bir zanaat birde ısırıyor bir dönem bırakmıştı geri başladı ısırmaya meme den başka yerde asla uyumaz hiç sallayamadim sallanmaktan nefret eder, emzik almaz yani aklı fikri gerçek meme de tamam evladım Allah bol bol rızkını nasip etsin bişey demiyorum ama sürekli meme istemesi hep meme de uyuması birde ısırmasi benide üzmeye başladı en azından meme de uyutmayi nasıl kesebilirim?? Yada gece uyanmalarinin önüne nasıl geçebilirim bana bir destek bir fikir bir öneri