Kızım 5 ay 18 günlük. Bundan 1-2 ay önce idrarında aşırı koku vardı geçen ay doktor kontrolüne gidince hastaydı da antibiyotik verdi doktor onunla geçti koku da. Ama şimdi bir süredir büyük tuvaletinde fena bir koku var ve sadece anne sütü alıyor henüz. Kontrolümüze daha var, önemli bir durum olabilir mi öne çekmem gerek mi kontrolü?