Azra41 Jynozlu Doktorunuz neden çağırmadi acaba 40 iniz çıkınca normalde çağırması gerek önemsememis pek galiba 😏 ben sezeryandan 5 gün sonra ve 40 çıktıktan sonra gittim adetinizin uzun ve çok olması bence normal ama genede doktora gözükmekte fayda var ..
Jynozlu Minikoalmira benim doktorumda ilgisizdi baya adam akılı bilgi vermedi lafı azından zorla alıyordum
Ekmekarasipogaca Jynozlu benim kanamam 2 ay sürdü sezeryan liydi geçti sonradan belki sizinkide regl değildir kanama devam ediyordur