DenizinAnnesi02 5 gün kaldı. Valla bol bol çığlık, ağlamalar, kucak istemeler 😂 inşallah bir an önce geçer bu dönem diyorum 😅 onun dışında şaka bir yana artık sürekli meşgul olmak bir şeyler olsun etrafında istiyor. Her şeyden çabucak sıkılıyor. Paşamızın gönlünü hoş tutcaz diye ne yapacağımızı şaşırdık 😅 kendi oyuncaklarıyla oynamayı çok seviyor ama bi anda yıkılıyor 🥲 yüzüstü yatmayı hala sevmiyor asla emekleyecek gibi durmuyor. Hoppalaya bindirmeye başladık günde 5-10 dk ya duruyor ya durmuyor. Arabaları izliyoruz. Dışarıda insanların gözünün içine içine bakıyor, asla göz kırpmıyor 😂😂 bol bol inceliyor her şeyi 🥹