Karışmak istemem sizin düşünceniz fakat bu antibiyotik kullanmamanızdaki ısrar beni çok düşündürüyor, tabiki her zaman kullanılmaması gerekir çok güzel bişey de değil ama doktor hastalığın şiddetine göre ilaç veriyor böyle yaparak hastalığı uzatıyorsunuz