Nusya327 ben hamileyken hep içerdim. Aslında kovid zamanında başladım bağışıklık için sonra hamileliğimden devam ettim şimdi bebeğime içiriyorum marketten paket süt alıyorum ne miktarda istersem işte koyuyorum Bi cam bardağa sonra mayayı koyuyorum bardağın üzerine bez örtüp bardağın etrafın o da sarıyorum havluyla. 24 saat geçince mayalanmış oluyor öğlen yemeklerinde yapıyorum genelde. Süzüp tekrar mayalıyorum. 6.ayda başladım vermeye. Çok sever. Yemek yemez oğlum aç ağzını kefir derim herşey durur onun için kefir deyince ☺️🤣🤣🤣