Merhaba güzel anneler. 30 aylık bir oğlum var. Beni makyaj yaparken çok gördü. Göz altı kapatıcımı yüzüne sürüyor. Kremlerimi vs de. Kirpiklerime de süreyim şöyle diyor bi de 🙄 Ne yapacağım bilmiyorum. Yapma desem olmaz. Bunlar senin için zararlı diyorum inadına yapıyor. Eşimle de iletişimi çok iyidir. İşten gelince tüm vaktini onunla geçirir vs. Endişeliyim 😔 Var mı bu dönemlerde böyle şeylerle karşılaşan acaba? 😔