15 aylık bebeğim ayakta sallayarak uyutuyorum ama ilk uykusu hariç ayakta yatmak istemiyor sadece ilkini kolay uyuyor geceleri erken bile yatsam mutlaka sonrasında kalkıyor ve genelde ağlayarak kalkıyor salonu gösteriyor oraya gitmek istiyor gitmezsek alıyor salonda da oyun oynamıyor sadece dolaşmak istiyor uykuya geri döndüremiyorum kocam uyku eğitimi aldırmıyor gerek yok diyor ama sadece ben uğraşıyorum, Şu anda tek çözümüm sabah yedide falan kaldırmak akşama erken yatması için. Uykuyla ilgili herşeyleri okudum ama benim çocuğum da etki etmiyor uyku eğitimi vermeye kalksam bile o kadar çok ağladığında kesin kocam bir şey söyler bir de onla uğraşırım onu da yapamıyorum yapmam mı gerekiyor bilmiyorum lütfen bir akıl verin çok yoruldum