Biz bu gece çığlık atarak ağlayıp uyanma yüzünden gece acillik olduğumuzu biliyoruz 7-8 aylıktı acile bi götürdük meğerse çok gaz birikmesinden ve kabızlıktan ağlıyormuş doktor fitil verip rahatlatmıştı hemen ama bi arkadaşımda da aynı durum vardı ona da bebek bezini mutfak çöpüyle bir atma bebeğe iyi gelmez yattığı yerin altına da demir kaşık koy demişler denediğimden beri bebeğim ağlamıyor demişti ne kadar doğru bilmiyorum