esrasrky Merhaba kızlar. Bebeğim 37+2 de doğdu ve 5 gün küvezde kalmıştı. Eve geldiği ilk gün kakasını kendi yapmıştı fakat ondan sonra hiç yapamadı😔 uyarı yada fitil veriyorum 5 gün bekledikten sonra. Bir sürü ilaç ve doktorlara getirdim. Bir sorun yok diyorlar kasları gelişmemiştir dediler ama huzursuz oluyor bir süre sonra da. Bebeği bizim gibi olan var mı siz neler yapıyorsunuz 😔
Arife esrasrky 5 aylik hala kaka yaparken zorlaniyo 10 gunu bukuyo masaj yapiyorum ozellikle ayak altina
esrasrky Arife 😔 çok üzülüyorum öyle zorlanırken görünce. Bu sefer 5 günden fazla bekleyeceğim ne zaman yapacak kendi kendine bakalım
esrasrky Saryam cerrah a getirmiştik susam yağı vernişti bize. O da fayda etmemişti. Uyarı ile yapınca da sulu yapıyor zaten bizimki