Kızlar selam oğlum 9 ay 28 günlük. Yani 8. Ayın sonlarından beri akşam yemek yediremiyorum. Sabah kalkıyor 10 gibi önce formül mamasını içiyor. Öğlen de kahvaltı öğününü yiyor. Kahvaltıyı güzelce yiyor. Yumurtasını genelde sebzeli yapıyorum akşam yemiyor diye. İşte bi gün ıspanaklı bi gün havuçlu vs vs. Yanında peynir zeytin veya yoğurt yiyor. Ayrıca da muz yiyor. Ama akşam çorba, yemek yemiyor. Yine formül mama ya da kaşık maması yiyor. Neden olabilir acaba var mı bu durumu yaşayan. Ona özel yemekler çorbalar yapıyorum her gün çöpe gidiyor aşırı yıprandım. Diş döneminde zaten onun etkisi olsa desem öğlen güzel yiyor şükürler olsun.