Kızlar doğumdan sonra ağrı kesici vuruldu sol üst bacaktan 4 ay oldu ve halâ hissizlik var dokunulmuyor sızlıyor çok tuhaf birşey doku zedelenmesi gibi nörolojiye gittim doktor anlamadı bile ama bence iğne hatalı yere yapıldı ben hemşireyi veya hastahaneyi nereye şikayet edip geri dönüş alabilirim resmen hayatım mahvoldu ben mahvoldum kızımla oyun oynarken bile en ufak değsin ölüyorum acıdan