Arzuayse ahhh onun acısı 🤦🏽♀️ Hayatımda kabız olup bu kadar kötü durumda olduğumu bilmezdim. Denemediğim şey kalmadı zeytinyağı içtim, eczaneden şurup aldım hiçbirşey fayda etmedi. En son doktora gittim mecburen 1 çektim öyle acısını doktor magnesia calcinee tozu ve anestol pomad, procto glyvenol kremlerini verdi mucize gibiydi geçirdi zaten yeniyse çatlak 1 aya toparlıyormuş kendini 1 ayda toparlanmazsa ameliyat dedi. İhmal etmeyin lütfen 👍🏻😊