Oğlum 8 aylık olacak neredeyse, iki aydır su içirmeye çalışıyorum ama bir türlü alıştıramadım :( aventin alıştırma bardağını almıştım bilmiyorum nedendir içmek yerine oynuyor sürekli, bardakla vs verdiğimde de yutmuyor ağzından geri dökülüyor su. Normalde suyu çok seven bir bebek banyoya bayılır, elini yüzünü yıkamaktan keyif alır ama içmeye gelince neden böyle yaptı anlamadım. Bu durumu yaşayan, alternatif bir önerisi olan var mıdır, pipetli bardaklardan mı alsam diyorum ama 1 yaşından önce erken diyorlar