Merhabalar kızlar. Size hissettiklerimi yazmak istedim. Sizde de aynı şeyleri hissedip yaşayan var mı? Doğum yapalı 13 gün oldu. Doğum yaptığımdan beri bebeğimi kaybetme korkum var. Mesela mama yedirirken genzine sıçrarsa yada sağlığında bir şey varsa diye. Ağladığım bile oluyor. Bunların hepsi lohusalık mı? Benim gibi bu süreçten geçen böyle hisseden var mı? Ne yapmalıyım sizce ?