dmr-mne Kızlar geçen ay spiral taktırdım adetim bir kaç gün uzadı ve temizlendim ama leke tekrar başladı ve 1 aydır her gün oluyor kanama şeklinde değil akıntıyla birlikte leke geliyor ne zaman düzelir bu acaba lütfen yardımcı olur musunuz gerçekten bıktım
Myagmurr dmr-mne bende sprel taktırdım doktorum çok normal düzensizlikler dedi ve sprel ekstra akıntıyı artırıyormuş
Sessiz_oyuncu dmr-mne bnmki hormonlu bnde 5 ay kdar oldu doktr sabret dedi şuan geçti rahatım snde sabret vücut alışana kdar norml
dmr-mne Sessiz_oyuncu bakır taktırdım bn inşaallah bnmki o kadar sürmez insan bıkıyor gerçekten nedir biz kadınların çektiği bu çile🥲
283658_ @Sessiz_oyuncu ben de 30 kasımd hormonlu taktırdım 2 ay oldu adetim çok uzadı ama yoğunluk azaldı . Sizde de böyle oldu mu ne kadar sürdü ben de bıktım vallahi 😢😢
Sessiz_oyuncu 283658_ 5 ay kdar srdü ama doktor sabret dedi sonra çok raht edecksin dedi. Şuan rahatım. Taktırdıktn 9 ay sonra adet oldum oda 10 gün srdü. Doktora gttim kaydı sandm ama normlmiş vücut alışıyo byle olması norml dedi zamnla hiç olmayacksn dedi.
Sessiz_oyuncu M987 yok canım adet ağrısı gibi bi ağrı oldu takarken oda 1 dakika bile sürmüyo çok kısa bende korkmuştm da korktuğm gibi olmadı. Normalde çok cesaretliyimdir ama spiral taktırmaktn çok korkuyodm. Hatta terleyerek girdim içeri 😁 ama inan ki korkmana bile gerk yok.