Alptugba Oğlum 8 aylık mama reddi yasiyoruz basindan beri sma kullaniyoruz severek iciyodu son 2 haftadır mama icmek istemiyo midesini bulandırıyo mamayı degistirdim bebelac gold aldim onu da içmedi biberon reddi de degil biberonla su veriyorum iciyo dis desem henüz daha damaklarinda şişlik belirti yok nasil tekrar alistirabilirim mama ya basina gelen anneler nasil cözüm buldunuz uyurken icirmeye çalışıyorum en fazla 60 cc iciyo 😪