ananasss Kızım 8 buçuk aylık ishal olduğu için pişik oldu çok ağlıyor canı acıyor pişikle nasıl başediyorsunuz ben ne yaptıysam olmadı
Adenveannesi ananasss bizim de antibiyotik kullandığımız için ağır derece de pişiğimiz vardı sürekli ağlıyordu eczacı Trosyd kremini önerdi 3 güne geçti denemek isterseniz yine de sormadan kullanmayın ama
Lalegul ananasss travazol mavi hametan fito hamazinc hepsi çok iyi gelmişti eczaneden direk alabilirsiniz bide ıslak mendil asla kullanmayın yıkayıp kurulayin havalandirin
Deletedmom_87 ananasss merhaba zeytinyağı sürün gece uyurken hemen geçiriyor ben pişik kremi sürüp üstüne zeytinyağı sürdüm hemen geçti sabaha
Meliha17 Deletedmom_87 ben normalde mustela pişik önleyici kullanıyorum fakat bazen havuç çikolata yediğim için pişik artıyor o zaman sarı kantaron yağı ya da zeytinyağı sürüyorum hemen geçiyor
Kumki Doktorunuza yazdınız mı? Travocort krem ve hametan pomad alin Gunde 3 sefer ikisini karistirip surun Altını her acistada hametan pomad Demişti bnm doktorum.