Kızlar 21 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır kakamı eskisi gibi yapamıyorum. Anlaşılır olması adına biraz açık yazıyorum kusura bakmayın. Her gün kakamı yapmama rağmen sürekli kıvamı cıvık ishal gibi. İshal de değilim çünkü günde bir kez yapıyorum. O da çok çok az. Herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorum ama kafama çok takıyorum. İlk başlarda hamilelikten kaynaklı olduğunu düşünmüştüm ama hala eski kıvamına dönmedi ve korkmaya başladım. Bu arada nbl probiyotik içiyorum 5 gündür. Hamilelikte böyle bişey başına gelen var mı?