adaruzgar ben 6 bucuk ayına kadar çingene salincaginda ya da elde sallayarak uyuttum 😕 berbattı. Geceleri bile uyanınca elde sallardim. Önce uyuma şeklini cesirlendirdim. Sadece gece uykularından ayakta kucağımda sallayıp pispislayarak uyuttum. Sonra buna alıştı oğlum zamanda bunu gündüz uykusuna uyarladım ve şimdi de oturduğum yerde pispislayıp hafif sallayıp uyutuyorm. Elde sallamak kabus gibiydi. Çok şükür kurtulduk. Şimdi 9.buçuk aylık olacak bazen direniyor uykuya yine de olur o kadar