kolonyalimendil Eliffdgn valla bi çözüm bulan varsa bende talibim🥹 lazer ile sildirme varmış sanırım ama bizim burda yok olsa koşa koşa gidecem çok fenayım çünkü
kolonyalimendil Prenses__mamy42 yarıda bıraksanızda bi faydasını gördünüz mü, benim göbeğim yanlarım bacaklarım hatta diz kapağımın arka kısmı bile çatladı o kadar yağlanıp pehlivan gibi gezmeme rağmen hatta doğumdan sonra çok hızlı kilo verdim çoğu da o zaman oldu
Prenses__mamy42 kolonyalimendil yok canım ya ben göremedim olan parama oldu ben Kakao Yağı Susam yağı Badem yağı Bunları karıştırdım hergün ısıtıp eritiyorum sürüyorum hemn etkisi oldu diyemm ama çatlakların küçüldüğünü farkttim düzenli kullanıyorum benim de derin tırtıklarım var göbekte psikolojimi bozdu maddi durumum olsa karın germe ameliyatı bile düşündm
kolonyalimendil Prenses__mamy42 bende deneyeyim bakalım inşallah faydası olur.. anne olmak çok güzel de işte vücudu toparlamak zor 🥲
Prenses__mamy42 Ecebayss canım sabah akşam sürsen iyi olur ama ben bir kere sürebiliyorum yatarken hatta karnıma sitrec satıyorum yağı emsin diye
ozlemmm Ben lazer yaptırmayı düşünüyorum. Tamamen geçirmese de bayağı azaltıyormuş. Ama emzirdiğim için önermediler halbuki izler daha beyazlaşmadan gidilse daha etkiliymiş ama kısmet artık 6 ay oldu daha beyazlamadı.
babyyyy1 Eliffdgn ben her gün olmasada arada vazelin sürüyorum rengini açtı catlak kremi aldim hiçbir işe yaramadı
bsraoyku Eliffdgn benim hiç karnım çatlamadı biooil diye bir yağ var onu hamileyken her banyo sonrası sürüyordum bide kese yapıyordum