Tubbbaa hastaneyi aradığımda rotorix e 1200 tl fiyat verdiler diğeri 3 dozluk olanada 580 tl dediler doz başına biz eczanemiz tanıdıktı sağolsun onlar getirip yaptılar biraz daha uyguna geldi rotarix yaptırdık 2. dozunu da aldırdım eczanede saklıyorlar fiyatları artacakmış.hastanede ki doktorumuz aşıyı burdan temin edip aile hekimden yaptırabilirsiniz demişti ama aile hekimene sorduğunda biz sorumluluk alıp yapmıyoruz demişlerdi bilginiz olsun. Bu arda aşı ufak bi tüp ağızdan verdik ilaç gibi hiç bir zor yanı yok yarım saatde emzirmedim.