Egeninannesi2209 Ben Ankara soğuğundayım. Oda sıcaklığı 22 civarı. Normalde 1-1,5 tığ yazıyor tabloda ama ben 2,5 tog giydiriyorum. Eğer geceleri terleseydi vs daha ince bi tog tulum da aldım ona geçerdim ama terlemediği için 2,5 devam ediyorum. Terlerse hasta olur çünkü. Yani tabloya göre çok da şey etmemek lazım. Deneyerek en doğru kalınlığı anne bebek biliyor….. 8 aylık. 4 aydır giydiriyorum çok şükür terletip üşütüp hasta falan etmedik. Çok güzel gidiyor 2,5 tog ile… Terleseydi giydiremezdim hasta olurdu….