Oglum 7 aylık. Biogaiayi kucukken kulandim ise yaradi mı emin olamadigimdan bir daha almadim. Sonra rawflor şase kullandim cok ise yaradi. Ama ikinci paketi alerji yapti kullanamadim. Simdi enterogermina kullaniyorum 5 gundur. İyi gidiyor. İshalimsi sıvı kaka yapiyordu bitti. Bu arada bebegimin besin alerjisi var. Yogurt, kefir vs. tüketemediğimiz icin probiyotik ile destekliyorum